HTML

Baloldali Kritikus

Naprakész vélemények, meglátások, közérdekű fejlemények, médiakritika, kormánykritika. Figyelmünket a mindennapok elénk tolt késztermékeire fordítjuk, legyen az politikai állásfoglalás, média-agymosás, közélet, tudományos hazugság. Emellett szolidaritást vállalunk a mindenkori, logikus baloldali eszmékkel, annak hőseivel és tanítóival együtt. Megvetjük és elítéljük a fasizmust és modern megjelenési formáit, az egyenlőtlen bánásmódot, a túlzásba vitt nacionalizmust, a politikai bűnözést, a rasszizmust. Tiszta, rendezett, gondolkodó Magyarországot akarunk, tiszta, rendezett, gondolkodó lakossággal. Rajtatok is múlik!

Friss topikok

  • BaloldaliKritikus: És melyik mondatban írtam én azt, hogy az utcán tüntetni nem szükséges? Mert nem írtam ilyet. Érd... (2012.09.02. 02:14) Julian Assange és az ecuadoriak

Utolsó kommentek

  • BaloldaliKritikus: És melyik mondatban írtam én azt, hogy az utcán tüntetni nem szükséges? Mert nem írtam ilyet. Érdemes. Lesz is rá több alkalom ebben a hónapban. Az internet forradalmi tevékenységre való használa... (2012.09.02. 02:14) Julian Assange és az ecuadoriak
  • Lord Korovjov: Ahogy gondolod. Én azok közé tartozom akik azt mondják, hogy az állandó internetes észosztás mellett nem árt néha az utcára is kimenni (a forradalmakat a valóságban vívják), így messzemenően támogat... (2012.09.01. 22:22) Julian Assange és az ecuadoriak
  • BaloldaliKritikus: Assange-ot és a wikileaks-t pedig 2 éve zártam a szívembe, még szép, hogy melléjük állok (állunk). Ez nem kérdés. (2012.09.01. 22:13) Julian Assange és az ecuadoriak
  • BaloldaliKritikus: Utazni nehezen tudok, mert igen drága, és nem is vagyok kívánatos személy, hidd el. De attól, hogy az ex-szervezetem kritizálom a kötődése és egyes személyek miatt, az nem jelenti azt, hogy akár a b... (2012.09.01. 22:11) Julian Assange és az ecuadoriak
  • Lord Korovjov: Lám, azért mégiscsak szép tőled, hogy odaállsz az ügy mellé, amit az ex-szervezeted az elsők között vállalt föl a magyar baloldal megnyilvánulásaiban. Ott leszel a szimpátia-tüntetésen is? (2012.09.01. 21:33) Julian Assange és az ecuadoriak
  • Utolsó 20

Kategóriák

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kritikus véleménytár

2012.09.29. 01:18 BaloldaliKritikus

Style of Hitler - a koreai őrület, mint moziparódia

Címkék: video humor poén szélsőjobb hitler

A Gangnam style hihetetlenül sok peródiafeldolgozása között akad jó néhány politikai jellegű. Dél-Korea politikusai próbálnak a slágert meglovagolva még nagyobb népszerűségre szert tenni, de mint az itteni videóból is leszűrhető, a szélsőségek felé nyújtandó fricska is megtalálta magának. Jó szórakozást kívánunk a Hitler-style-hoz! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baloldalikritikus.blog.hu/api/trackback/id/tr854809331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása